Kritika: Mi már láttuk: a Szegedi Kortárs Balett új darabját, a Credót
Marie Claire: A Szegedi Kortárs Balett legújabb alkotása, a Credo teljesen le fog nyűgözni, ahogy minket is elvarázsolt Juronics Tamás koreográfiája.

A Szegedi Kortárs Balett legújabb alkotása, a Credo teljesen le fog nyűgözni, ahogy minket is elvarázsolt Juronics Tamás koreográfiája…Ez a felismerés dagasztott hatalmas gombócot a torkomba, amikor a Szegedi Kortárs Balett táncdrámája, a Credo rántott be életem színpadára, és szembesített, mennyi szerencsés és szerencsétlen találkozás, jobb és ballépés, mennyi titok, öröm és fájdalom, mennyi bonyolult kölcsönhatás következménye vagyok én – én, az arc nélküli néző, aki a darab első perceiben még csak nem is sejti, hogy egy olyan terápiára váltott jegyet, ahol fenséges táncmozdulatok, felkavaró dallamok és erős fényjátékok tépik fel szívében az emlékezést…A terápia hat, az arcomon egymás után gördülnek a könnycseppek, és miközben halkan küzdök a levegőért, a lelkem megkönnyebbül. Szavakkal leírni még nem tudom, mi történik „belül”, de megértem, a gyógyulás első lépései elérkeztek…”
(forrás: Czvitkovits Judit: Mi már láttuk a Szegedi Kortárs Balett új bemutatóját, a Credót, Marie Claire, 2019. március 15)